Τετάρτη 25 Απριλίου 2018

Στρατηγέ, με όλο τον σεβασμό, εγώ δεν εγκαταλείπω τη σημαία



Μαθαίνω τώρα, ότι ο στρατηγός Ελευθέριος Συναδινός έκαμε δήλωση ότι αποχωρεί από τη 
Χρυσή Αυγή, ωστόσο κρατάει την ευρωβουλευτική του έδρα και τον ευρωβουλευτικό του μισθό, 
μαζί με όλα τα εβρ[αι]ωβουλευτικά του προνόμια...
Κι εγώ αναρωτιέμαι, δημοσίως...

Προς τον στρατηγό Ελευθέριο Συναδινό
[Ανοιχτή επιστολή, από έναν απλό στρατιώτη....]
  
Λοιπόν στρατηγέ μου να με συμπαθάτε που βρίσκω το θάρρος [ή μήπως το θεωρείτε θράσος;] να αναφερθώ σε εσάς, καθότι εγώ ο δύσμοιρος απλός πολίτης, ανηκω σ΄αυτό που ονομάσατε, πολύ σωστά: "έναν πένητα λαο και μια εθνικά εξευτελισμένη χώρα", χωρίς να διαθέτω ούτε ένα οφίτσιο, ούτε καν μία επίσημη κομματική ταυτότητα, ούτε τόση δα πολιτική φιλοδοξία - για να μην σας πω ότι προσωπικώς έχω χεσμένα και τα οφίτσια και τις βουλευτικές έδρες και τα πανωπροίκια της πολιτικάντικης καριέρας, που αποφέρουν παχυλά μιστά και εύκολη δημοσιότητα.

Εγώ στρατηγέ μου δεν είμαι παρά ο τελευταίος στρατιώτης μιας Συλλογικής Ιδέας που θεωρώ ότι με ξεπερνάει ως άτομο και δεν προσδοκώ τίποτε άλλο από αυτήν, πέραν από το να κατορθώσει κάποτε να αφυπνίσει αυτόν τον έρμο "πένητα και εξευτελισμένο λαό", μπας και σωθούμε από τα θεριά της παγκοσμιοποίησης, της πουστοποίησης και της πολυπολιτισμικότητας.
Κι αν εσείς αποφασίσατε να εγκαταλείψετε τη Χρυσαυγίτικη σημαία και τις Ιδέες για τις οποίες προωθηθήκατε [από τη Χρυσή Αυγή, βεβαίως-βεβαίως] στην πολύ ωραία θεσάρα του ευρωβουλευτή, με γεια σας - με χαρά σας.
Ποιος είμαι εγώ που θα κρίνω τις αποφάσεις σας;

Και που ακούστηκε στρατιώτης να κρίνει, να κατακρίνει, να συγκρίνει ή να επικρίνει αποφάσεις  στρατηγών; Ο στρατιώτης βλέπετε στρατηγέ μου, έχει το προνόμιο να πεθαίνει στη μάχη και όχι να υπογράφει συνθηκολογήσεις ή συμφωνίες παράδοσης, όπως οι στρατηγοί...
Όχι, λοιπόν! Κάθε άλλο...
Σέβομαι απολυτως και την απόφαση σας και τους [πολύ ομιχλώδεις λόγους] που υποτίθεται ότι την εξηγούν.

Αλλά με όλο τον σεβασμό στρατηγέ μου...
Εγώ δεν εγκαταλείπω τη σημαία ετούτη την κρίσιμη ώρα της Μάχης, ακόμα και αν με διατάξετε! 
Και προπαντός, δεν κρατάω για τη πάρτη μου, ούτε μισθούς, ούτε προνόμια, ούτε επιδόματα, ούτε μεταφορικά, ούτε θεσάρες.
Άλλωστε μήτε τα είχα ποτέ, μήτε και γουστάρω να τα βλέπω στα μάτια μου.
Για να μην με διαφθείρουν και μένα και μετά αρχίσω να παραδίδω σημαίες...          
        

 "...Χιλιοι στρατηγοι σαν εσας, 
να ερθουν να με διαταξουν να εγκαταλειψω τη σημαια, δεν θα υπακουσω!"

Ωστόσο μου κάμει εντύπωση στρατηγέ μου που βγήκατε στα βίντεα και μας είπατε δυο λογάκια για τους λόγους που σας οδήγησαν στο να αποχωρήσετε από  τη Χρυσή Αυγή... 
Ξεπατικώνω εδώ, το ζουμί από τις δηλώσεις σας
"... Προς λύπη μου όμως, διαπίστωσα ότι εντός του κινήματος δημιουργήθηκε σταδιακά ένας στενός κύκλος άεργων προσώπων, με μηδενική προθυμία να αναλάβουν έστω και την ελάχιστη πρωτοβουλία να ανταποκριθούν στον παλμό ενός πένητος λαού και μιας εθνικά εξευτελισμένης χώρας.
Ποτέ έως σήμερα δε δέχτηκα να συμβιβαστώ ή και να δεχτώ εκπτώσεις σε θέματα που αφορούσαν στην ηθική μου, στα πιστεύω μου και στην αξιοπρέπεια μου. Και δεν προτίθεμαι να το πράξω ειδικά τώρα που η πατρίδα μου δοκιμάζεται περισσότερο από ποτέ.
Από σήμερα λοιπόν, θέτω εαυτόν εκτός ΧΑ δηλώνοντας ότι θα συνεχίσω και έτσι να αγωνίζομαι για την πατρίδα μου.
 
Μάλιστα!
Κι εγώ τώρα, ο απλός στρατιώτης του Λαϊκού Συνδέσμου, που δεν ζήτησα από το κίνημα να με προωθήσει ούτε ως καθαριστή στις κομματικές τουαλέτες, βανω κάτου στο μυαλό μου και αναρωτιέμαι...
 
Τι παναπεί "ένας κύκλος αέργων;" που την κάνουν αραχτή και δεν γνοιάζονται αν οι Έλληνες γινόμαστε θύματα μιας συστηματικής γενοκτονίας;
Ποιοι είναι αυτοί οι "άεργοι", στρατηγέ μου; Ποιοι τους προωθούν και ποιοι τους συντηρούν;
Ονόματα δεν έχουν;
Ταυτότητα δεν διαθέτουν οι υποστηριχτές τους και οι χρηματοδότες τους;
Διότι, αν είναι άεργοι καθώς λέτε, από κάπου τα παίρνουν. Κι από που τα παίρνουν στρατηγέ, όταν οι παντες γνωριζουμε πως ακομα και οι ευρωβουλευτικες επιχορηγησεις που δικαιουται η Χρυση Αυγη, παρακρατουνται απο τους εγχωριους εργολαβους της Ελληνκης γενεκτονιας.
Αρα;
Ποιοι σμπρώχνουν τους τεμπελχαναδες, τους παρασιτους και τους αεργους στα ανωτατα κλιμακια της χρυσαυγιτικης εξουσιας, ώστε να τους συναντάτε εσείς και να σας χαλάνε τη μέρα;
 
Αντιλαμβανεστε φανταζομαι στρατηγε μου, ότι ανθρωπος του κυρους σας και της δικης σας θεσης, δεν μπορει να βγαινει και να πεταει λασπη ανωνυμα, αστηρικτα, ανεξοδα και ανερμάτιστα στο ίδιο το κόμμα που τον έβγανε από την αφάνεια κι αντί να είναι σήμερα ένας συνταξιούχος στρατηγός εν αποστρατεία, είναι κοτζάμ ευρωβουλευτάρα.
 
Κι όχι μόνον αυτό αλλά με όλο τον σεβασμό στρατηγέ μου - εσείς ένας παλιός λοκατζής - δεν είχατε την πυγμή [ή την εξυπνάδα] να πετάξετε αυτούς τους "άεργους" στον κάλαθο των αχρήστων και να συνεχίσετε το έργο σας με ανθρώπους της επιλογής σας;
Τόσο ισχυρά είναι αυτά τα ΄'αεργα καθίκια που σας τη σπάσανε;
Κι αν είναι τόσο ισχυρά, γιατι δεν τα λέτε με το όνομα τους, στη βαριά αλλά τίμια γλώσσα του στρατιώτη και χρησιμοποιείτε αοριστίες και μισόλογα, σαν τις κουτσομπόλες που αρχίζουν το μπίρι-μπίρι στο κομμωτήριο και όποιον πάρει ο χάρος;
Ρωτώ στρατηγέ μου. Δεν σας κρίνω, ούτε σας επικρίνω...
 
Και μετά, είναι και το άλλο...         
Λέτε ότι ποτέ δεν κάματε εκπτώσεις στην ηθική σας και στις ιδέες σας. 
Μπράβο σας και ξαναμανά μπράβο σας και έτσι να συνεχίσετε.
Ωστόσο ποιος ή ποιοι από τη Χρυσή Αυγή σας ζήτησαν να κάμετε τέτοιες εκπτώσεις και για ποιον λόγο;
Διότι εσείς δεν είσαστε, σαν να λέμε κανένα τυχαίο κομματοσκυλάκι της αριστεράς, που είναι έτοιμο να πουλήσει και τη μάνα του ακόμα, για έναν διορισμό στο δημόσιο. Εσείς χειρίζεστε ζητήματα εθνικής σημασίας και η οποιαδήποτε "έκπτωση" στη ηθική σας και στις ιδέες σας, θα είχε αντίκτυπο στην πορεία του έθνους μας.
Λοιπον;
Ποιοι σας ζήτησαν να προδωσετε τον ίδιο σας τον εαυτό και τη ιστορία σας;
 
Διότι στρατηγέ μου, εσείς το ξέρετε καλύτερα από τον καθένα, αν βγει κάποιος στη αναφορά του τάγματος και αρχίσει να πετάει ανώνυμες μπηχτές για τους συναδέλφους του δεξιά κι αριστερά, χωρίς ταυτόχρονα να παίρνει την ευθύνη να κατονομάσει ξεκάθαρα ποιους εννοεί και για ποιες πράξεις τους κατηγορεί, αυτή του η μετέωρη στάση, δεν ονομάζεται "καταγγελία" αλλα ρουφιανιά.
 
Αφήστε δε και το άλλο...
Εγώ προσωπικώς στρατηγέ μουαν και υπηρέτησα στις Ειδικές Δυνάμεις, ομολογώ ότι δεν σας ήξερα, μέχρι που διάβασα το όνομα σας στο ευρωψηφοδέλτιο της Χρυσής Αυγής και το ίδιο φαντάζομαι ότι δεν σας ήξεραν και χιλιάδες άλλοι συναγωνιστές, που σας έστειλαν με την ψήφο τους στο εβρ[αι]ωκοινοβούλιο.
Με απλά λόγια στρατηγέ μου, η θέση σας ως εβρωβουλευτού, η μισθάρα σας και τα προνόμια σας, είναι πέραν πάσης αμφιβολίας τιμητικά δάνεια του Λαϊκού Συνδέσμου και μόνον έτσι θα έπρεπε να τα διαχειρίζεστε.   
Και μην βγείτε τώρα να μου πείτε ότι ντε και καλά οι χρυσαυγίτες σας ψήφισαν επειδή έχετε ωραίο μουστάκι, γιατί θα γυρίσω και θα σας πω ότι, ναι μεν ως στρατηγός μπορεί να είσαστε απολύτως σεβαστός, ωστόσο σας βεβαιώνω ότι πάρα πολλοί συναγωνιστές θα προτιμούσαν να στείλουν στην ευρωβουλή έναν δοκιμασμένο στρατιώτη της Χρυσής Αυγής, που είχε δώσει μάχες για το κίνημα, με προσωπικό οικογενειακό, κοινωνικό, επαγγελματικό και οικονομικό κόστος και όχι έναν, καθόλα άξιον άνθρωπο αλλά που εντάχθηκε στον Λαϊκό Σύνδεσμο, όταν του έταξαν μία ευρωβουλευτική καρέκλα....  

Γι αυτό σας λέγω στρατηγέ, συλλογιστείτε και το ενδεχόμενο όλα τα τωρινά ευρωαξιωματα σας, να τα χρωστάτε στον Λαϊκό Σύνδεσμο, όπως και ένα ποσοστό του παχυλού μισθού σας, το οποίο θα είχε πραγματικά ενδιαφερον να μας αποδείχνατε ότι πράγματι το καταθέτετε τακτικά στο κόμμα.
Γιατί θα μου φαίνονταν πολύ-πολύ αστείο να κατηγορείτε τους "άεργους" ότι γράφουν στ' αρχιδια τους τον πένητα λαό, ωστόσο εσεις απο την πλευρα σας να "λησμονειτε" που και που, να καταθεσετε το ποσοστο της μισθάρας σας, που οφειλετε [δια λογου τιμης] στο κινημα...
 
Εν ολίγοις στρατηγέ μου, μην μου στραβομουτσουνιάζετε με ετούτα εδώ που σας γράφω, εγώ ο τελευταίος στρατιώτης του κινήματος, που βρήκε το θάρρος να αντι-μιλήσει σε έναν στρατηγό. Σας βεβαιώνω άλλωστε ότι προσωπικώς μου είσαστε πολύ συμπαθής και μαλιστα είχα γράψει τα καλύτερα για εσας, όταν οι ευρωεργολάβοι των παγκόσμιων νονών σας είχαν αποβάλλει από τη συνεδρίαση του εβρ[αι]ωκοινοβουλίου, επειδή είπατε την αληθεια για τον Τουρκο...
 
Αλλά στρατηγέ μου, με όλον τον σεβασμό που σας έχω...
Μην μου ζητήσετε να εγκαταλείψω κι εγώ τη σημαία της Χρυσής Αυγής. Γιατί σας το λέω και να το ξέρετε... 
Ακόμα άλλοι χίλιοι στρατηγοί σαν εσάς, να έρθουν και να με διατάξουν να πετάξω αυτή τη σημαία, θα τους αποδώσω τις τιμές που τους αξίζουν αλλά θα συνεχίσω να την κρατάω ψηλά. Κι ας μείνω μοναχός μου στο πεδίο της Τιμής, να φωνάζω "εν τη ερήμω" για όσα πίστεψα και πιστεύω...
 
 
     Κι ολοι αυτοι οι ανθρωποι που σας αγκαλιασαν και σας στηριξαν, στρατηγε;
Ετσι;
Φευγετε χωρις εναν δια-λογο; Μια εξηγηση; Με αοριστιες και με συριζουλιές;
Αφηστε λοιπον εμας, τους απλους φανταρους να κραταμε τη σημαια.
Ετσι κι αλλιως, εμεις δεν εχουμε δικαιοδοσια να υπογραφουμε συνθηκολογησεις.
Μονον να πολεμαμε ή να πεθαινουμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου